رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود به تحولات منطقه به ویژه تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی پرداخت.

ترور شهید «هنیه» یک‌ جنایت گستاخانه بود/ پاسخ مقاومت به جنایات اخیر اسرائیل قطعی است

به گزارش قدس آنلاین، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود تاکید کرد: ما شاهد تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه و همچنین هدف قرار گرفتن شهید فلسطین و رهبر اسلامی بزرگ برادر اسماعیل هنیه در کنار یکی از فرماندهان برجسته حزب الله فؤاد شکر توسط این رژیم بودیم.

وی در ادامه افزود: آنها طی دهه‌های گذشته کارنامه سراسر مبارزه و جهاد در برابر این دشمن صهیونیستی داشتند. برادر هنیه بعد از سال‌های طولانی در مسیر خدمت به آرمان فلسطین و نجات ملت فلسطین به فیض شهادت نائل شد. ما به خانواده‌های این شهدا تسلیت می‌گوییم. جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی هر چقدر باشد اراده و مقاومت رزمندگان این مسیر بیشتر می‌شود.

رهبر جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: شهادت رهبران مقاومت تأثیر زیادی در تقویت اراده رزمندگان مجاهد داشته و باعث توسعه مسیر جهاد شده است. حزب الله بعد از هدف قرار گرفتن رهبران خود تضعیف نشده بلکه بیش از پیش به جلو حرکت کرده است. رژیم صهیونیستی با افزایش جنایات خود به نابودی حتمی اش که وعده الهی است نزدیک می شود. جنایت ترور شهید اسماعیل هنیه بعد از بازگشت نتانیاهو از آمریکا در چارچوب افزایش تنش ها صورت گرفت. وی در حالی که مهمان ایران بود برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور این کشور حاضر شد.

وی در ادامه افزود: شاهد آن بودیم که این جنایت، اروپایی ها و برخی کشورهای عربی را رسوا کرد چرا که آنها حتی این جنایت را محکوم نکردند. ترور هنیه تجاوز آشکار علیه تمام عرف ها و یک جنایت گستاخانه به شمار می رود. حمله به ضاحیه جنوبی بیروت نیز یک تجاوز خطرناک محسوب می شود. افزایش سطح تجاوزات رژیم صهیونیستی با سفر نتانیاهوی جنایتکار به آمریکا و همزمان با تحرکات آمریکا در دریای مدیترانه در ارتباط است.

رهبر جنبش انصارالله یمن اضافه کرد: آمریکا زمینه را برای دشمن مهیا کرده تا هر کاری که خواست انجام دهد و بعد می گوید خواهان افزایش تنش ها نیست. نقش آمریکا همزمان با تشدید جنایات رژیم صهیونیستی، هشدار نسبت به واکنش از سوی محور مقاومت است. موضع محور مقاومت مشخص است؛ باید واکنش نظامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی نشان داد. این مواضع از سوی جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت اعلام شده است. ما هیچ موضع گیری خاصی از سوی اتحادیه عرب برای محکوم کردن این جنایات ندیدیم. برخی رژیم های عربی بعد از خراش گوش ترامپ، سریعا بیانیه صادر کردند اما در برابر ترور رهبران امت اسلامی ساکت ماندند.

عبدالملک الحوثی همچنین تاکید کرد: هیچ ممانعتی از سوی کشورهای غربی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه کشورهای عربی و اسلامی صورت نمی گیرد. حالا این کشورها برای کاهش سطح واکنش محور مقاومت و در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی بسیار تلاش می کنند. اروپایی ها می کوشند با وارد آوردن فشارهای سیاسی و دیپلماتیک بر ایران، واکنش این کشور را تبدیل به پاسخ صوری کنند.

وی بیان کرد: تنها راه امت اسلامی جهاد در راه خداوند است. مأموریت نهادهای بین المللی این است بعد از جنایات رژیم صهیونیستی دعوت به صبر کنند. نباید به این نهادها دل بست چرا که هیچ کاری نمی توانند بکنند. موضع گیری ضعیف امت اسلامی در برابر یک جنایت، باعث گستاخ شدن رژیم صهیونیستی می شود.

عبدالملک الحوثی در ادامه تصریح کرد: آینده امت اسلامی در گرو جهاد فی سبیل الله است. نبرد با دشمن صهیونیستی و نابودی این رژیم حتمی است چرا که اسرائیل یک رژیم جنایت کار به شمار می رود. حرکت در مسیر خداوند در این مرحله استثنایی و سرنوشت ساز برای آینده امت اسلامی یک فضلیت بزرگ به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.